Το ψαχτήρι του κακομοίρη...

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2005

Το λεξικό του Σκεπτικιστή, φώς μεσ' το σκοτάδι...

Αν και το έχω εδώ και καιρό στο links, εντούτοις δεν έχω κάνει ιδιαίτερη αναφορά σε αυτό. Ανάμεσα λοιπόν στον κυκεώνα των παραφυσικών, μεταφυσικών, εσωτεριστικών και ψευδοεπιστημονικών sites που λυμαίνονται το Ελληνικό Internet, ξεχωρίζει σαν φώς μεσα στο σκοτάδι (όπως θα έλεγε και ο μακαρίτης ο Sagan) το www.skepdic.gr, η ελληνική μεταφορά - μετάφραση του Skepdic.com. Το ελληνικό Skepdic είναι έργο του Γιώργου Μούστρη, ηλεκτρολόγου - μηχανικού - μηχανικού υπολογιστών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Δεν χρειάζεται να μιλήσω για την ποιότητα της δουλειάς που έχει κάνει: καθένας μπορεί να επισκευτεί το site και να διαπιστώσει και ο ίδιος. Εγώ απο την μεριά μου είμαι ευχαριστημένος που ξέρω πλέον ότι ο κ. Μούστρης είναι αναγνώστης του Till: The Blog, καθώς και των κειμένων μου στα fora του Focusmag.gr. Του εύχομαι οι 350 ημερήσιοι επισκέπτες του site να γίνουν πολλοί, πολλοί περισσότεροι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: