Το ψαχτήρι του κακομοίρη...

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009

Η μαύρη γάτα...

Απο χτές ξεκίνησε πάλι τις καθημερινές της επισκέψεις μια μαύρη θηλυκή γάτα. Έρχεται στο μπαλκόνι μου και αράζει (μένω ισόγειο και βλέπω ακάλυπτο) με τις ώρες. Συνήθως έρχεται σε τακτική καθημερινή βάση για κανά δεκαπενθήμερο, και μετά εξαφανίζεται για κανά μήνα. Στάνταρ έρχεται όταν είναι γκαστρομένη και θέλει να γεννήσει: γεννάει σε μια γωνιά στο μπαλκόνι μου, και μετά απο κανά μήνα παίρνει τα μικρά της και φεύγει. Τώρα όπως την κόβω, πάλι γκαστρωμένη είναι, οπότε μάλλον προετοιμάζει το έδαφος. Συνηθίζω να της βάζω φαί και νερό όταν με επισκέπτεται, και έχει αποκτήσει μια σχετική οικιότητα. "Σχετική" σημαίνει πως αναγνωρίζει την παρουσία μου και τις προθέσεις μου, δεν ταράζεται, αλλά με κρατάει στα 2 μέτρα απόσταση. Προφανώς είναι δύσπιστη ακόμα. Δεν πειράζει, άλλωστε οι γάτες διαφέρουν σημαντικά μεταξύ τους σε αυτό το θέμα. Μου έχει τύχει αδέσποτη να είναι στα χέρια μου μετά απο ένα μήνα επισκέψεων, και μου έχει τύχει και γάτα που ερχόταν για 5-6 χρόνια σποραδικά, χωρίς ποτέ να αποκτήσει οικιότητα...

1 σχόλιο:

Νίκος Κιτωνάκης είπε...

Μη σου κάμει νιάου γατί, αμέσως να το περιθάλψεις! :)