Το ψαχτήρι του κακομοίρη...

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

Τι θες; ασύρματο internet στο laptop; Έλα Μπάμπη, ακούς;

Κοίτα τι μαθαίνει κανείς, καίγοντας τη γούνα του φυσικά: Το Onda MV815UP (το usb stick που δίνει τώρα η Vodafone με συνδέσεις ογκοχρέωσης/ χρονοχρέωσης ασύρματου internet) είναι ασύμβατο με όλη τη σειρά Aspire 5730 της Acer: λειτουργεί μια και μοναδική φορά, την πρώτη, όταν το βάζεις για να εγκαταστήσεις και το πρόγραμμα επικοινωνίας, και μετά πάπαλα, άμα βγάλεις το stick και το ξαναβάλεις στο laptop, δεν το βλέπει ούτε αν έχεις το θεό μπάρμπα. Και όχι μόνο αυτό: αν πάς να απεγκαταστήσεις το πρόγραμμα επικοινωνίας, κολλάει η απεγκατάσταση. Αν πας να ακυρώσεις την απεγκατάσταση, κολλάει η ακύρωση. Και αν πας να κάνεις restart, κολλάει το σύστημα στην οθόνη της επανεκίννησης! Λύση; βγάλσιμο πρίζας και μπαταρίας...

Ωραία. Και πως διάολο υποτίθεται πως εγώ, ο καταναλωτής, θα μάθει για αυτό το πράγμα πρίν αγοράσω; Οι πωλητές στο Πλαίσιο φυσικά και δεν είχαν στο μυαλό τους το Onda όταν πήρα το Acer, και φυσικά δεν σκέφτηκαν ότι θα έχω Acer 5730 όταν έπαιρνα το Onda (άλλωστε ούτε που γνωρίζουν ότι παίζει η συγκεκριμένη ασυμβατότητα). Το site της Onda δεν αναφέρει τίποτα για το θέμα, το site της Acer ούτε. Οπότε; Οπότε καίς τη γούνα σου και μαθαίνεις απο πρώτο χέρι. Φυσικά όταν πήρα τηλέφωνο στις 2 το πρωί το help desk της Vodafone μου είπαν πως τζάμπα προσπαθούσα τόσες ώρες να το κάνω να δουλέψει, γιατί είναι γνωστό πρόβλημα ασυμβατότητας το συγκεκριμένο. Γνωστό σε ποιούς; σε αυτούς; Χαίρω πολύ, εγώ πελάτης είμαι, και δεν έχω την πολυτέλεια πρωτού προβώ σε μια αγορά να παίρνω πρώτα τηλέφωνο το help desk του προϊόντος και να ζητάω να μάθω τα όποια προβλήματα ασυμβατότητας υπάρχουν. Για αυτή τη δουλειά άλλωστε υπάρχουν τα sites των εταιριών: για να ενημερώνουν τους πελάτες. Τουλάχιστον έτσι συμβαίνει στις πολιτισμένες χώρες της Δύσης. Οπότε εμείς μάλλον δεν ανήκουμε σε αυτή την κατηγορία...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το ίδιο ακριβώς έπαθα και εγώ με το ACER ASPIRE 5920G. Ο μόνος τρόπος να το απεγκαταστήσεις (?!)είναι η επαναφορά συστήματος ή η χρήση του Windows SteadyState. Είπαμε, είμαστε η μοναδική αφρικανική χώρα με λευκούς κατοίκους..

Unknown είπε...

Μεγάλε άλλος μπάμπης εδώ !

Ακριβώς ίδια περίπτωση Note Book ACER Asprire One 1100 και ONDA !

Μόνο που σε μένα έπαιξε 3 φορές και έκανε μια απτα ίδια στη τρίτη !

Οντως πρόκειται για απίστευτο τσάφ της vodafone και κανένας απ τα καταστήματα τους δε τόξερε παρα μόνο το support τους !

Κα8ώς όμως εγώ αν ΔΕΝ αποζημιοθώ απ αυτούς με δωρεάν παραχώρηση ΙΣΑΞΙΟΥ modem σκέφτομαι να τους τρέξω δικαστικά ίσως ναναι καλό να έχω την αναφορά σου αν χρειαστεί.

Για αυτό αν θέλεις στείλε μου ενα contact mail στη διεύθυνση μου tcliapis@gmail.com όστε ναχω contact με εσένα ομοιοπαθή για να μη πω ότι ολες οι τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να τους κάνουμε και μια αγωγή για την ιστορίαgemoth

Ανώνυμος είπε...

και μενα η κολλητη μου πηρε acer και ειπε να βαλει vodafone και την πατησε αλλα υπαρχει λυση. ζητας απο καποιον (φιλο αδερφο κλπ) να σου κατεβασει το patch για ασυμβατοτητα acer kai onda, το περναει σε ενα στικακι σου το δινει και το εγκαθιστας στον υπολογιστη σου. απο κει κ περα ολα θα πανε ρολοι. δεν ξερω αν βοηθησα γιατι βλεπω εχει περασει καιρος που ειχατε το προβλημα αλλα ελπιζω να ημουν χρησιμη

Unknown είπε...

ΡΕ ΜΗ ΣΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΟΡΟΙΔΑ ΤΟ PATCH ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η VODAFONE ΕΙΝΑΙ ... ΤΡΙΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΜΕΣΑ CD & DVD ΚΑΜΜΙΑ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΑΠΕΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΟ ΙΔΙΑΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ !
ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ PATCH !

Till είπε...

Πρώτον, μην γράφεις με κεφαλαία, είναι αντιαισθητικό και χτυπά άσχημα στο μάτι.
Δεύτερον, δεν χρειάζονται καν απειλές, απλά εξηγώντας το πρόβλημα με σαφήνεια και ακρίβεια, σου αντικαθιστούν το stick με άλλο, διαφορετικής μάρκας. Τουλάχιστον αυτό έγινε στην δική μου περίπτωση. Οι απειλές και τα ζοριλίκια είναι η έσχατη λύση, όταν έχεις να κάνεις με ντουβάρια...

Unknown είπε...

Συγνωμη για τα κεφαλαια απλα ήθελα να δώσω εμφαση. Αλλα πράγματι μόνο η αντικατασταση που κατευθύνομαι και εγώ μετο ... μαλακο και οχι καποιο ανυπαρκτο patch δίνει λύση !